fredag 11. juli 2008

Det klor det klor, tiddeli-bom, det er det det gjor..

Det begynte som en rolig kveld paa terassen, vi hadde snop paa bordet litt vaeske og en hel masse aa snakke om. Midt oppi det hele ble vi avbrote av noen forderdelige smaakryp. MYGG! Vi ble fyllstendig omringet, sitter i dette oyeblikk og klor jeg selv paa halsen, og naa litt paa ankelen, leggen, armen, skulderen..! Har stikk overalt. helena vaaknet faktisk med at hun klodde seg paa foten. Jeg merket det allerede samme kveld, men slaget var tapt. Mygglyset hjalp intet!=( Tok noen helt herlig bilder tidligere idag, av beina vore. Det saa ut som byller..

Ikke bare blir vi baksnakket av andre gjester paa hotellet, men folk paa stranden ser rart paa oss. Ser vi tilbake snur de seg eller later som de snakker om noe annet og ser et annet sted. vel, busted! Vi vet det, vi ser helt forferdelig ut, la oss vaere i fred! Neida, men helt seriost maa nesten legge ut disse beryktede bildene naar jeg kommer i heimen i Norge. Gled dere, saftige saker..

3 kommentarer:

Katrine sa...

Haha, Jeg vil se bilde=D men dere vet jo hvorfor dere ble stukket. Fordi dere er så søte vell

Helene sa...

Pia, eg har opplevd akkurat det samme i Tyrkia. Har det største arret på leggen, det er heavye saker altså. Ikke bra. Dere må kjøpe myggstift/aloevera :) eneste som hjalp for meg! Må kose dere videre! :D

Pia Emilie sa...

Tro meg, vi har gjort der. Bader i det, kan ikke si at jeg ble helbredet