lørdag 11. oktober 2008

Liten oppdatering

Så, hva har skjedd siden sist? En god del, men det er her hukommelsen sviker så kan heller fortelle hva som kommer til å skje. Bursdag to helger fra nå, reiser kanskje til Huston da, men er ikke sikker. Kan hende jeg overnatter hos en venninne den helgen, men hadde også vært kjekt å få møtt faren til Shaun og Kelly (han bor der). Halloween er også rett rundt hjørne, og da reiser hele familien til Cabo, i Mexico. Vi fikk alle ta med oss hver vår venn, så da tok jeg med meg Read og Shaun tok med seg Charlie. Kelly blir værende hjemme den helgeturen, hun hadde en del å gjøre, skulle på ball og noe greier.

Ja, så var det homecoming, og siden St. Andrews ikke er som alle andre skolen, blir temaet Halloween, så finstasen får jeg legge igjen hjemme. Vet ikke helt hva jeg skal være enda, tenker kanskje Tingeling fra Peter Pan? Du har vel hørt at Halloween den ene dagen i året jentene kan kle seg så horete de bare vil uten at noen kan si noe. Vel, jeg kan personlig bekrefte at det er fullstendig korrekt! Haha.. Om du har noen flotte ideèr om hva jeg kan kle meg ut som så spytt om:) Helst noe som tilsvarer nok med klær..haha

La til noen bilder, de første er fra igår, Gus og meg og det andre er meg og Nash. Neste er fra the white party(mange helger tilbake), Garcie sovnet i chipsen, fikk ikke med med selve øyeblikket, men her er hun iallefall etterpå. Sist, men ikke mist har vi Evans og meg med noen Random masker. Det var sist helg, samme helg som Blair hadde bursdags middag for alle jentene.

7 kommentarer:

Helene sa...

Så søte bilder! Kjekt å lese som alltid :D Korti skal du legge ut bilder av huset/rommet ditt? Ja, skjerfet er nice:D Kunne sendt et, men tviler du får bruk for det der i varmen ;)

Børge Hamnes sa...

Det er neste helg du har bursdag Piamor! Kos deg masse på bursdagen, ballet og i Mexico!:D

Emelie sa...

Så søt blogg du har :)

Bjarte sa...

Gorilla suit is the shit

Katrine sa...

Gud så brun du er da;)
Jeg var ute å jobbet med den saken i går, begynner å bli sommer her nå tror jeg. Var nå ialefall rundt 25 grader i dag og i går.

Cabo høres jo kjempe kjekt ut! Er jo der alle fra Laguna Beach reiser på spring break=D

Jo, daten var godkjent, men bare som en venn altså;)

Kos deg kjempe masse videre vennen! Xx

Katrine sa...

Vi må foresten ringes en dag pia! en søndag eller noe=)
glad i deg

Linda sa...

sant det me haloween tøtto. fra mean girls det om antrekket om eg ikkje husker feil?.
vi har ikkje fått snakket så mye men ska se om eg får sendt deg en mail soon. ser ut som du koser deg masse å det er bra =)