onsdag 13. august 2008

Campus

Karoline, Anna, meg og Linn Hege!:D



På campus hadde vi svømming, synkronsvømming. Var artig å se på, men for oss som ikke deltok skulle vi leke trenere for gruppen vår. Ikke direkte vellykket, men vi prøvde. Vi hadde våre grunner for å ikke bade, så ingen late mennesker her, skal bade med første mulighet jeg får neste gang! Vi gjør noe hele tiden, stort sett. De andre årene har campusen vært på Long Island der søsteren min var, men denne gangen er det i Bronx. Mye finere og bedre her -sorry to say it. Rommene er finere, bedre enn hva jeg hadde forestilt meg faktisk.


Vi hadde noen leker på campus i forgårs, suck and blow. Alle har vel hørt om det? Der vi får et kort og skal sende det videre ved å sende det via munnen, ved å suge det til seg så skal den andre suge det til seg igjen. Vi hadde også en lek som kan minnes litt om tantefloke. Alle skulle stille jeg i en sirkel og lukke øynene, derfra skulle vi gå inn mot midten og finne løse hender vi kunne holde i. Da det var gjort kunne vi åpne øynene og prøve og løse knuten! Noen sko leker, tennisball under haken og levere videre via haken, skattejakt og annet. Fem på hvert lag skulle også få en bag med noen klær som vi skulle ta på oss, løpe en liten runde og ta det oppi i baggen igjen så nestemann kunne gjøre det samme. De som var ferdig først vant. Laget våres Rabbits leder for øyeblikket ofc.






Alt dette blir skrevet sånn litt hver dag, så kanskje litt rot med tidene for dere. Mandag- ankomst, tirsdag -NY m/shopping og lunsj på Planet Hollywood og båttur, Onsdag -timer og leker/aktiviteter, Torsdag(igår) -NY igjen, mer shopping og liten tur rundt med buss. I dag skal vi ha timer som vi også har hatt tidligere de andre dagene. Skal holde fordrag, huff..gruer meg litt. Skal snakke om der jeg skal bo, om familien og om skolen.


Dette er ledere -pluss Miranda som ikke er på bilde. Sanna, Karl og Brandon. Alle er svenske, unntatt Brandon, han er født i USA -bodd 9år i Sverige da=)

Hele gruppen i Central Park.

5 kommentarer:

SerriPerri sa...

Dere gjør alle de samme tingene som vi gjorde :)
bare på litt forskjellige dager og sånn.

og han ene lederen hadde vi også.
mannen til venstre!

høres ut som du har det gøy.

Pia Emilie sa...

Han kjekke?:D

SerriPerri sa...

nei han som står lengst bak på en måte på det bilde med de tre.. ikke han mørke.

Anonym sa...

så artig :=

Anonym sa...

gikk du serriøst av i feil by? :o haha, stakkars :p jeg kom for sent (som vanlig) til flyet mitt i NY, så måtte 30 min ekstra, men var ikke så ille :P