torsdag 7. august 2008

Da var det igang

Hei hei alle sammen!
Etter en ensom, kald natt på Gardemoen møtte jeg resten av STS studentene. Innsjekkingen skulle selvfølgelig ta en hel masse tid, noe som førte til at vi måtte løpe igjennom sikkerhetskontrollen. Fra der kommer det jo som hånd i hanske at jeg skal løpe i feil retning, så vimsete som jeg er! Heldigvis kom moren til Linn og sa jeg måtte løpe den andre veien. Da hadde jeg bare et par minutter på meg og rakk boardingen med noen et fåtall av mennesker forran meg. Fyturen til London gikk som smurt. Vi var en jentegjeng på ni stk. gikk rundt på Heathrow i svime, utsultet og uvitne. Ikke ville vi snakke med de svanske STS studentene heller, men det kom seg da vi kom inn på flyet til NY. Endte ved siden av to svensker så klart. Må bare få sagt det, jeg sov ikke em time engang. Så dette begynte jeg å skrive i går kveld når alle andre sov, fikk ikke sove. Hvorfor er ikke jeg søvnig til de rette tider? Batteriet mitt gikk på pcen og en annen jente hadde omformeren min, så kom meg til seng i en normal tid.

Da har vi vært å sett litt rundt på campus i dag, skal inn til byen i morgen.. -i båt. Vi hadde timer og sånn etterpå, der vi skulle bli kjent med hverandre og bli vandt med å snakke engelsk hele tiden. Skulle samarbeide med en fra Thailand, som kalte seg Benz. Det vanlige navnet hans var litt vanskelig å uttale. Etter vi hadde snakket skulle vi fremføre det vi hadde lært om hverandre forran hele klassen.
Vi var i NY idag, vi bor jo i Bronx på campus. Maritime College, med mange sjømenn/gutter. Løper rundt hele tiden, og synger gøye sanger! Må bare skryte litt, for laaate Pia var ute og joggen kl.06.00 av egen fri vilje i dag morgens. Kan skrive i morgen. Da kan jeg skrive om dagen i Ny og morgen dagen, legge ut litt bilder og sånn også om jeg får tid;)
Hugs!

5 kommentarer:

SerriPerri sa...

så dere er så nærmt NY dere?
er campusen fin? trodde dere skulle på samme campus som oss :p

spent på å få høre hvordan campen er :)

Børge Hamnes sa...

Høres ut som du koser deg masse=)Kom ikke som noe sjokk at du nesten mistet flyet fra Gardemoen;) Gleder meg til å få høre fra deg jenten min!<3

Helene sa...

Ååh! Så gøy du hadde oppdatert, lurte på hvordan det gikk med det!:) Håper du har det festlig!:D Ta masse bilder da! Suss og klem!

Helene sa...

skulle stå deg isteden for det:D

Pia Emilie sa...

ofc;)