torsdag 21. august 2008

I <3 NY


Shopp till you drop! Var ikke langt ifra. Selvom vi fikk en god del timer på oss begge dagene i NY til å shoppe gikk det så altfor fort. Vil tilbake, elsket det. Skal uten tvil oppfylle nr. et-eller-annet på før-jeg-dør listen min som går ut på å leve det travle gode liv i NY. JA, jeg ser på sex and the city, men kom'an. Vil ikke du stå forran kjøleskapet ditt og lese opp menyen fra kina restauranten rett nedpå hjørnet, men likevel alltid enda opp med "the usaul"? Så betaler du den smårare gutten som merkelig nok ikke er kineser, setter deg forran tv og ser på en kanon film. I ny og ne titter du ut vinduet ditt og prøver å følge med alle disse menneskene som vandrer rundt. Ullteppet er godt tullet rundt deg og du sitter med kina-pinner i ene hånden og en STOR kopp med te i den andre=) Love it


<--

topp fra SPRIT collection.

----> nødvendigheter fra H&M (singletter), alletid greit å ha mye av. To gensre og sjorter fra H&M og, pluss en blå deilig genser fra UNIQLO.




Sminkesett fra SEPHORA, de hadde all slags sminke der og god service. Kjøpte dette ID pudder settet for bare 65$ inkl. tax;) foundation, 4 pudre -en mineral veil(uten farge), medium tan, PSF 15 sunscreen -tan og siste warmth. m/ fikk jeg tre ulike koster til forskjellig bruk. De 2 lipglossene du ser er fra Victoria secret for 20$. Fikk egentli 3 for 2 £$, men glemte den ene på campus.



Tee og lang shorts fra Quicksilver, flip flops og grønn topp fra abercombie fitch!

----> I <3 NY tee mååå jo til når du besøker new york. Stripete blå og hvit shorts fra forever 21, hvit shorts fra abercombie fitch og nike shorts. For dere som ler av den siste nevnte vel, er digg å gå i...og alle går med det her nede(Texas), ikke noe tull=) Burde folk gjøre i stakkars Bergen også.


HUGS!

4 kommentarer:

Pia Emilie sa...

Herre jesus, bloggen er ute av kontroll.. vil ikke rettes eller fikset på, kommer bare dumme koder! Iallefall. *retter mge selv; Abercombie AND fitch.

Skal skrive mer om familien og alt mulig jeg lovet dere, men er så trøtt nå. Skal opp å trene i morgen før vi skal ned til en innsjø og kjøre båt og tupe. Tror jeg skal prøve wakeboard også;)
måtte bare skrive noe om NY

Børge Hamnes sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ella sa...

Ååå, GUD jeg er så misunnelig på deg!! Og ja, det å leve Carrie Bradshaw livet i NY, JATAKK!

Du var forresten kjempefin på håret!

Katrine sa...

Okey, sinnsykt kult da! Gleder meg til jeg skal på safari turen rundt om i aussie. Gjett om jeg skal stor shoppe i melbourne og Sydney da:D Skal også opp til M i ferien en tur, noe som blir digg.
Jeg skal lett bo i NY, er allerede på min liste;) Det id settet var jo bare til å dø for! Tror jeg må se om jeg kan bestille noe slikt fra internett.
Xx