lørdag 23. august 2008

Kunne ikke blitt bedre!

Oh, hello there!
For å først begynne der jeg sluttet sist. Jeg satt nå i bilen i retning til mitt nye hjem, med min nye familie i en ny bil, på en helt ny vei i et helt fremmed land. Merket at Kim var en skjønn skapning med første øyekast, Shaun var litt stille og trøtt, mens Kelly satt og smilte hele veien. Vi møtte en port rett før Mirador Drive nabolaget slapp oss inn. Porten gikk opp med en trykk på sånn knappe ting i bilen og sååå var jeg i himmelen. ALLE husene var gigantiske. ER gigantiske! Fine hager opp og ned i mente, arbeidsmenn gikk rundt og ryddet av veien og gjorde pent osv.. "Do people live like this?" De bare lo av meg. DE bor jo sånn! Palasset etter palasset kommer vi frem til deres kongerike. De viste meg rundt i huset. I den ene stuen er det nesten 7 m til taket, just splendid! Ettersom jeg var så sliten og søvnig leder de meg inn i en flott rom som skulle bli mitt for det neste året!



You got to be kidding me!


En stor dobbelseng med mønstrete smakfult brunt sengeteppe stod som fokus i rommet overfylt med deilige puter! På den ene siden er det en kommode som jeg oså bruker som nattbord. En søt liten pult står på andre siden. I det neste hjørnet er det en stol med bord og lampe. Fra midten av sengen og over til andre siden står det et stort skap. I rommet var det 3 dører, en som førte oss ut og neste førte inn til ett helt nydelig bad. Dysj og badekar, do, og plass til alle toalettsakene mine og mer enn som så. -og må bare si det, neste morning etter jeg dusjet tørket jeg meg med det mykeste, største, deiligste hånkle jeg noengang har vært borti! Så kommer vi til ALLE jenters drøm, drømmen gjemte seg bak den siste døren. Mhm, det var et walk in closet!=) <3



Fall for you ---> listen to it
trykk på bildeikonet


This is not what I intended
I always swore to you that I would never fall apart
You always thought that I was stronger
I may have failed
But I have loved you from the start

Oh, But hold your breath


Because tonight will be the night that I will fall for you
Over again
Don’t make me change my mind
I won’t live to see another day
I swear it’s true


Because a girl like you is impossible to find
It’s impossible to find

So breathe in so deep


Breathe me in
I’m yours to keep


And hold onto your words
‘Cause talk is cheap

And remember me tonight
When you’re asleep



My weekend 22-24







På fredag var vi ute med båten på Travis Lake. Kim kjøpte en ny tube og nytt wakeboard. Trodde vannet skulle være litt kald, men var vaaarmt, iallefall lunkent( men liker ikke ordet lunkent, det høres så ekkelt ut på en måte). Er vant med en tupe du sitter i, men her skulle vi ligge på magen, var kanon gøy!:D Etterpå spiste vi på en Mexicansk restaurant som var typisk Texas stil der band pleide å spille om kvelden osv.


Lørdagen var super. Sarrah, kusinen deres hadde hatt bursdag så Kim hadde planlagt en overraskelse til henne. Vi hentet hun hjemme på ranchen (de har forresten ulver som kjæledyr, de var helt nydelige. Aldri sett en ekte ulv i vikeligheten før). Vi tok bind forran øynene hennes så hun ikke skulle se hvor vi skulle. Når hun åpnet dem sto hun i en garderobe. Garderoben tilhørte et fantastisk spa. De to yngste fikk massasje/ansiktsbehandling og håret deres fikset, korketrekker. Kim tok ansiktsbehaanding og jeg fikk massasje. Kunne ønske det aldri tok slutt, var så forfriskende og avslappende! Vi dollet oss opp med kjoler etc. og kjørte ned til selve byen på en fin restauant og spiste middag med hele familien.

Søndag! Vell, jeg ble kidnappet.. Kim sa at jentene fra St. andrews hadde en liten overraskelse til meg. Kl. 4.00pm kom Whitney og Nicole på døren og hadde allerede fanget Lisa(en jente fra Tyskland) sr. jentene kidnappet alle jr. jentene og tok oss til til an park der vi hadde vannmelon konkurranse, vannkrig(som førte til at mange så ut som de hadde vært i gjørmekrig), noen ble kastet egg på, sprayet på med wipped cream, barberskum og andre ekle saker. Etter alt dette tok Evans, Elle, Cam og noen andre jenter meg med på en Mexicansk restaurant. Var kjempe koselig. Så jeg ble heldigvis litt kent med noen før skolen begynte. Etter middag gikk cam, Elle og jeg hjem til Bratt i 15 min, så kjørte Elle meg hjem. Lover dere, aaaalle har sin egen bil her nede. Alle.









































Se håret til Meagan, stakkar.. hehe=D

6 kommentarer:

Helene sa...

Ååååh så gøy å lese om! Du må jo ha hatt en fantastisk tid der nede allerede! Og walk in closet, what ?? HELDIGGRIS!:D Gjett om jeg er misunnelig Pia.. Men det er bra du har det fint :) Du må oppdatere så ofte du kan da, selv om du sikkert ikke har tid. Vil se bilde av rommet og huset!

Klarte å falle i biologitimen og fikk et heavy kutt under kneet, inn til benet. Hentet i ambulanse, følte meg som en idiot:P Sydde mye sting og var hjemme fra skolen en uke. Men går veldig fint nå!:)

Julie Kristine sa...

Søt blogg, og det høres ut som du koser deg der nede :-D

Jeg aner ikke når det norske paradise begynner, men de søker jo deltager nå, er er nok noen måneder til :-) Du får følge med på web-tv da :D mihi.

Caroline sa...

hey:P alle fra NY gruppa har fått dilla på fall for you da lr?:P hihi kjempe bra at du kosa de i texas me rikingane. :) miss u<3

SerriPerri sa...

åh herre min hatt Pia.
heldig deluxe.

Gleder meg til å se bilder av rom og diverse!

men er du junior?

Anna sa...

Heiii duu :)

Du må legga ud bilder av huset å nabolaget å sånt ;)
Me vil se det vett du :D

Men ellers ser det us som du stortrives ;)
Du har starta skolen du, elle?
Min fuste skoledag e i mårå :O
Grue meg litt :P

Men me snakkes =)
Kosa deg masse videre <3
Savne deg åg<3

Klem Anna

Pia Emilie sa...

Helene: Skal, må bare gidde og finne tid til det. Haha! Neste uke ein gong. Hva falt du på da som foresaket dette kuttet da?

Carro: Tror det, men den er jo på radioen hele tiden, pluss de kommer til Austin<3 gleder meg

Anna: Det er ingenting å grue seg til med mindre du ike har lunsj buddeis.. haha! Skal legge ut bilder av alt det der;)