mandag 15. september 2008

3 6 mafia



Med disse motebevisste armbåndene støtter vi barn med Aids! Om du lurer på hva kryssene er for er det rett og slett fordi vi er under enogtyve og det skal ikke legges skjul på. Måtte faktisk ha kryss på begge hendene våre. Bandet begynte å spille kl 9.30pm og vi kom 7.00pm, og så har det seg slik at om du er under enogtyve sa kan du ikke komme inn igjen når du har gått ut, så vi måtte sitte der i to og enhalv time før de startet. På bilde under ser du meg og Read, er også våre hender om du på en eller ennen måte ikke skjønte det. Vi følte oss halt out of place, det var liksom de "gangsterne" og vi var ikke kledd for anledningen for å si det sånn. En mann på de godeste femtiårene sto rett forran oss og røyte streke saker med ungdommer på vår alder, helt vilt. Read og jeg dro avsted bare en halvtime etter konserten startet, var ikke helt med på opplegget der. Shaun, Charlie, Sebastian, Jack, Patrick og han godeste Floyd ble på Emo's under hele konserten. Var godt å komme i hus og hive innpå med iskrem!

3 kommentarer:

Katrine sa...

Bra du koser deg! Ja, vet frister sykt aa ta tredje aaret her nede ogsaa. Folk er saa sinnsykt greie!
Blir vell en del konserter paa deg der nede? Jeg skal paa en digg festival rundt nyttaar. Men meg i et notteskall har ikke peiling paa hvem som spiller enda, men omtrent alle jeg har mott skal der saa blir digg!

Helene sa...

Het bandet 36 mafia?:D Artig sikkert. Går det bra med deg din fotogene jente?:)

Helene sa...

Hihi, vet ikke om jeg tør å gjøre det. Er ikke sikkert jeg kler det like godt som deg vet du!;) Det er jo dritfint på deg, men har en følelse av at du kler alt:)