søndag 21. september 2008

White p-p-party

Oh, well.. Var å shoppet denne lørdagen også. Var på et gedigent senter som var utendørs, outlet mall on San Marcus. De hadde alt mulig der, alle merker, dyrt/billig, alt. Kim trengte et par nye solbriller og siden man fikk 2par for en billigere pris, spanderte hun likegjerne et par på meg. Må bare få si at de var kanon rå! Floyd parkerte bilen og Kimberly og jeg svingte inn til neste butikk som ble JIMMY'Z surf co. Fant en grå tee med fult av fargerike peace tegn på, kanon. Vi møtte Floyd på Calvin Klein og de hadde masse bra tilbud.

Vertsmoren min hadde armene fulle av klær hun ville prøve og jeg selv fant en masse fint. "Pia, today is your lucky day", du tror ikke de tilbød seg å betale for meg. Hoppet glad og fornøyd rundt for a finne noe fint, er liksom enda vanskeligere når du ikke bare kan se på ting å si, "å den var fin", men du skal faktisk bruke det. Men jeg gjennomførte oppdraget og gikk stålende fornøyd ut av butikken med et par nye sko, en t-sjorte jeg mer eller mindre er forelsket i og en hvit topp med blå prikker på. Ja, t-sjorten var mørke grønn og skoene var brune, det er en forbannelse, kan ikke hjelpe for det.

Pia tenker "så var det white party, har jeg kjole? Nei". Som lyn fra åpen himmel er det en white & black butikk rett forran meg, Floyd henter bilen og jeg og Kim finner den søteste kjolen med utrolige ??% i avslag. Opprinnelig kostet den 139,50$, på lappen sto det 80,00$ men i kassen da jeg skulle betale ble det 43,50$. You do the math. På bilde ser du meg og Read nesten klare for avgang, før vi plukket opp Alexandra.

Så kommer vi til denne fetsen da, det var ikke musikk, noen freshmen, sketchy people in the corner.. neida var ikke det, eller jo.. in every corner. De løp bokstaveligtalt inn og uten av bilene sine, hvorfor? Hvorfor tror du.. haha. Hadde det egentlig ganske kjedelig helt til jeg ble med en random inn på kjøkkenet og så mat. Jeg var i himmelen, moren til Brett hadde laget cookies og det var dipp og snop, frukt, kaker tom. jordbær dyppet i sjokolade. Forlot ikke område før jeg følte at det var høyst på tide, ting kunne blitt pinlig. Jeg kommer inn i den andre stuen og får øye på min kjære Gus og han og Addie spiser av en stooor bolle av chips. Pia joiner. Etter en stund ser Gus litt merkelig på meg og bare, hvor har du vært, og hvorfor har du en kake i hånden din Pia. Jeg viste hvor paradiset var og vi begge ble stående der en time, folk begynte å se rart på oss og bare, er dere her eeenda? em, nei? samme skjedde når vi satt litt for lenge i stuen med chipsen. Heldigvis fikk Graycen oss til å slutte.. hun sovnet i chipset, mhm, så vi ville rett og slett ikke ha mere da.

Etter festen skulle en hel drøss med jenter overnatte hos Kelsey, men etter som hun rotet med Alexandra's eks kjæreste, gikk heller jeg og tre andre jenter med henne hjem. Kelsey hadde planlagt en ganske så underlig etterfest, undertøysfest, der alle jentene skulle kle seg i utfordrende undertøy. Alexandra, Read og jeg hadde allerede tatt saken i våre egne hender før hele rote episoden skjedde. Vi hadde kjøpt rosa hel pysjamas med føtter og glidelås. Og ja, med grønne katter på eller hva det nå var. I såfall, the perfect outfit. Skal prøve å finne en ny anledning vi alle tre kan bruke disse så jeg kan ta et bilde å vise dere hvordan forvokste babyer faktisk ser ut.

Dette skulle bli et kort innlegg om festen, klarer ikke det der med korte innlegg, når jeg først setter igang er det gjort. Håper iallefall dere leser alt dette og for all del kos dere når dere gjør det. "Arh, nå må vi lese alt det Pia skriver, du leser toppen så tar jeg midten, så gir vi hverandre et sammendrag i tilfelle vi må kommentere noe". Sure yall, read it all.

4 kommentarer:

Camilla sa...

Høres ut som du har det skikkelig gøy :)

Helene sa...

Så gøy. Herre du er heldig, spanderte de alt? Heaven. Håper du koser deg!

Anonym sa...

SÅ fin kjole! :D å du er så søøøøt :D

PerniLLe sa...

haha du er så syykt taper pia..men gleder meg til jeg skal låne den kjolen jaah..døds skjønn