søndag 7. september 2008

Bryllup og bilder fra nabolaget

Klokken er snart 9.00pm, det er slutt på helgen og selvbiografien min er endelig ferdig.. Helgen gikk over så alt for fort. Fredag ble med med Read hjem etter skolen, hun har et dritt kult hus. Digget det, har de egen baskettballbane nedenfor huset, fint basseng og jalla jalla. Senere før fotball kampen gikk vi bort til noen venner av henne, liksom " de populære seniorsene". Var visst en gutt som skulle være så pen, men nei -ikke i det heletatt. Latterlig, men han skal visst være bra kjent for helt gale fester såå:) Fotball kampen var bra, de vant ofc. Hurra! Ser så vidt på kampene, er liksom den sosiale delen som er noe. Vi grilte og styrte på.


Og ja, før jeg glemmer det, hadde min første drøm på engelsk for noen dager siden. Den var liksom på engelsk og svensk. Skjønte ikke helt det siste, men vertsfamilien min hadde plutselig 3 døtre og to av dem var adoptert fra Sverige så derfor snakket jeg svensk til dem da jeg fant det ut. Spurte om de forsto norsk, bare på svensk. Herlighet tenkte jeg da jeg våknet, dømmer jeg ikke på engelsk så kan jeg idet minste drømme på norsk. Huker ikke ett eneste norskt ord. Neste gang vil vel forhåpentligvis alt bare være på engelsk.


Lørdagen kjørte jeg rundt i nabolaget og øvde moped skillsene mine. Du skjønner, jeg får lov å kjøre den til venne mine som bor nært huset vårt. Er dritings gøy, haha. Med sykkelhjelp og en søt liten "Roma-moped" før vi dro i bryllup faktisk. Elsker bryllup! De ungene var så darling og bruden var så altfor nydelig.




Så var det nabolaget










Hugs!


9 kommentarer:

Børge Hamnes sa...

jåååå FY for ett nabolag. Ett par hakk over både Jordalen og Bukkedalsåsen må jeg ærlig innrømme:D Du er så peen Pia:D Kos deg masse:D

anjaripegutu sa...

å, du er lucky!
jeg vil óg være i USA :D

Camilla Didriksen sa...

Så koselige bilder :)

Anonym sa...

Du er nå bra heldig! For et nydelig nabolag, wææææ, jeg vil også bo der! bra du koser deg<3

Unknown sa...

Wow.. Living the dream:)

Gidder du å åpne sånn at andre kan kommentere i bloggen din? :)

Pia Emilie sa...

Oi, beklager det der, var ikke klar over det. Har fikset det, så nå skal det ikke være noen problemer med å kommentere;)

ginus sa...

Wow! Det så fint ut :) Og gøy!

Anonym sa...

Kjempe fint nabolag :) Fine bilder !:D

Katjau sa...

Typical american neighborhood. :P