søndag 28. september 2008

ACL dag 2!!

Dag 2. Har desverre ikke noen bilder fra første dagen enda, de må nok bli tilsendt av andre. Dette har vært den beste beste beste beste helgen i Austin hittil, uten tvil! Elsker muikk, så en gigantisk musikkfestival i Austin kan vel ikke bli bedre. Alle band kommer til Austin før eller siden og jeg har oppdaget et helt rått band, American Bang! Hadde hørt 2 sanger fra fem før konserten og måtte bare gå.. Det var omtrent ingen der, en OK stor scene med litt forskjellige alternative menneker som lå på marken forren. Hukser ikke hvor jeg hørte sangen deres, men det var bare meg og Andrew som tilfeldigvis tok med oss en gruppe hver for å høre på dem. Grahan, Michael, Grim og Chad trodde meg ikke, men hallai.. too bad. De andre forsvant, men Michael valgte å tro jeg hadde god nok smak, og den dag i dag takker han Gud for det:) Var så i skyene, kan ikke få sagt det nok, de kommer til å bli store, lover dere, last ned. De slipper ut albumet om ikke så alt for lenge, løp å kjøp om du liker Rock. Michael fikk tak i den en trommestikken som de hev ut og så gullhår i ræven som vi har kom det en random dame bort og sa hun kunne få artisten til å signere den. Beste dagen på ACL hittil, beste performance as well. Move to the music, move to the music -come oooon! Håper de kommer tilbake. Back spilte også, helt på slutten av dagen, det var helt kanon det! Flink live.


We are wild and young!


3 kommentarer:

Helene sa...

Så gøy da :D Very nice!

Line. sa...

Koselig ^^

PerniLLe sa...

ser ut som du koser deg vennen:)