onsdag 3. september 2008

Just do it

Nike human race, 6 miles. Sier det deg noe? 10 tunge kilometer i Austin by, kan du forestille deg det? Jeg trodde jeg kunne, men boy' det var litt en løpetur det skal jeg si deg. Trodde lungene mine hadde kolapset da jeg fooor forbi mållinjen. Løp så klart ikke heeele veien, men hallo, jeg fullførte! Hey' du i rød der, du? Nei, du, du du! Kan du se for deg 12 000 mennekser i alle aldre møte opp med røde t-sjorter, klarte for sin livsinnsats i human race?

Etterpå var det Ben Harbor konsert, han var flink. Kanskjeførste og siste gang jeg kan svette så mye jeg vil under en konsert uten å føle meg uvel. I was soaked wet..

Regel nr.1 bring your phone..
Regel nr 2. Uansett hvor mye du peser og puster, ikke gi opp -en dame på 70-80 gjennomførte dette.. Vurderte tanken, men da jeg fikk øye på henne.. NO WAY.
Regel nr 3. Må du på do, vel gå på do. Jeg holdt meg under hele løper, holdt på å sprenge etterpå. Ikke bra.
Regel nr 4. Ikke forvent at vannet du får underveis er godt eller kaldt - kravet mitt var litt drøyt da jeg helte nedpå under første vannstopp. Nedsig.
Regel nr 5. Heter du Alex og er lite sporty, det kan faktisk hende at du jogger deler av løpet. Altså: no converse!
Regel nr 6. Be pround! Var en så herlig følelse etterpå, daaaim:D

Hensikt: I got myself a new tee! hiii

Såå, dette var min søndag forrige helg. Dere der hjemme hadde vel en vanlig søndag med tv og latskap. Am I right?

Hugs!

3 kommentarer:

Børge Hamnes sa...

Hehe, du er så flink vennen. Du får dra meg med på noen joggeturer når du kommer hjem igjen=)

Camilla Didriksen sa...

God helg :)

Camilla sa...

Høres utrolig spennende ut og bo ett år i USA :) Har planer om å ta andre klasse i utlandet selv jeg. Håper virkelig du får ett flott år der borte :)