søndag 21. september 2008

Secondhand serenade

Ahhh, elsker dette bandet. Dere har vel alle hørt "fall for you" or "your call", om ikke. Google it, eller se på youtube, something. Vertsfamilien min hadde billetter og takk gud for det. De var faktisk velding flink live, men vokalisten kunne hatt litt mer kontakt med oss som hørte på. Storkoste meg, klarte tom. å vimse meg helt fram til scenen der og stod og tørrpratet med han ene vakten ettersom det var flere band som var utpå og da skulle alt skiftes ut osv. Ha, og ja, Shaun, Charlie og jeg kjøpte kliss like t-sjorter av Sec.s, vi skal alle bruke dem på mandag, sitte alene i lunsjen og se kul ut. ..or not:)



Helena, du kan kommentere som anonym, bare husk å skrive "fra Helena" eller noe.

8 kommentarer:

Karoline sa...

herlig musikk<3

Anonym sa...

Anbefaler wordpress på det sterkeste :) Kjempe bra! :D Og det er litt tøft med mulighet for flere side osv, som jeg har feks da :) Det er ikke så komplisert nei, men om du eventuelt lurer på no, bare til å spøre :D hehe

Hvert å sett på forever21, men kjempe dyr frakt :O Det er frustrerende!

Camilla Didriksen sa...

Jeg har aldri hørt om de faktisk :O

Helene sa...

Sykt greit, Cabo faktisk?? Hvor er det, mexico? Sick :)

Helene sa...

Har ikke fått de enda :( Skal hente de om to uker visstnok :P Planer for helgen da Pia?

Anonym sa...

shit, jeg kom bare innom bloggen din sånn helt random gjennom en annen blogg! så morsomt.
Håper du koser deg gløgg ihjel i USA:D

Anonym sa...

shit, jeg kom bare innom bloggen din sånn helt random gjennom en annen blogg! så morsomt.
Håper du koser deg gløgg ihjel i USA:D

Njaal sa...

Kan tenke meg det var digg aa vaare der! Jeg er gla for at du ogsaa koser deg 'over here'. Vi faar snakkes med gjevne mellomrom, fortsett med en aktiv blogg og ha det utrolig goy!!