onsdag 10. september 2008

My second English dream




Det hele skjedde i engelsk timen, vi skulle ha høytlesning, men ingen ville lese. Husker jeg så alle ansiktene vri seg vekk fra Ms.Breckinridge. Jeg som alltid gjør det samme møtte heller blikket hennes. "Pia, would you like to read?" Svarte glad og frørnøyd, ja. Da jeg leste beskrev jeg en biff, og så ble jeg plutselig helt balnk. "I'm sorry Ms. Breckinridge, there's no letters here..." Jeg satt helt uten videre å spiste en biff i timen og klarte ikke beskrive den mer, boken min var vekke. Da jeg våknet var jeg faktisk ganske sulten. Gale, jeg venter enda på en fullstendig engelsk drøm uten slike rare forstyrrelser..

Noen andre som har slike drømmer, eller andre rare og meningsløse? Tror at drømmer har en mening, men skjønte ikke helt denne. Ganske det bare var fordi jeg var sulten? ..

7 kommentarer:

Katrine sa...

Jeg og har hatt engelske drømmer, men som oftest våkner jeg opp uten å huske noen ting=( I dag derimot, drømte jeg at jeg var på skolen med Ally. Vi hadde møte i gymsalen og måtte fylle ut et skjema. Første halvdel var på engelsk andre halvdel på norsk. Plutselig hoppet drømmen over til at en random fra klassen fra BHG var der og snakket med rektor på engelsk forran sånn 60 elever. Det han da ikke forstod var at snakket norsk og ikke engelsk noe som jeg fant hysterisk morsomt der å da. Jeg våknet altså av at jeg lo! Kan det bli noe bedre?:D med nærmere ettertanke var det ikke så morsomt.

Helene sa...

Haha, du altså. Din lille amrikaner:D

Camilla sa...

Jeg har lyst til å reise til Frankrike kanskje. Ellers så virker det også spennende og reise til USA. Har du noen forslag?

Hadde vært kjempte fint om du kunne fortalt meg litt om hvordan du har det, hva du liker / ikke liker og hvordan skolen er og sånt. Er så nysjerrig og usikker på om jeg tørr!

N A D ii A sa...

Jeg har meningsløse drømmer heele tiden!! Ståe opp og bare "HVA SKJEDDE NÅ?" :P

Louise sa...

Haha, det var en superrar drøm!

Bjarte sa...

Tsjohei!

Jeg hadde min forste engelske drom her hin dagen ogsa! Ganske livlos drom egentlig: satt bare a pratet med noen peeps.

Ellers lider jeg vanligvis av "kan-ikke-huske-drommen-syndromet" og har naturligvis derfor ikke sa mye annet morro a si om den sakennnn.

Yayayayayayamamama

PerniLLe sa...

haha tulling altså !