lørdag 28. juni 2008

CRACKERS!

Gode ting skjer etter godt arbeid, fantastiske ting skjer på et øyeblikk. Likeså gjør sprøe, herlighet. Det ringte nettopp på døren her hos oss, en ung herre ville selge oss noe stein greier utenfor. Ettersom mamma og de ikke er i heimen i dag, måtte jeg forklare den engelsktalende at de måtte gjerne komme tilbake en annen dag. "a cute girl like you, home alone?" ..så begynte han å smigre meg og jeg ble så flau. Brukte ord som "sexy" og "hot". Hahaha, måtte le da. Det verste var at jeg ble helt satt ut og visste ikke helt hva jeg gjorde, men det endte med at han fikk nr mitt. Skulle vise han rundt i byen ol. "..and don't bring your boyfriend" Hmm, skulle det dukke opp et anrop fra han, får jeg vel heller gi telefonen til Børge og be han svare:D



Over til andre ting, Pernille kommer hjem idag! Det blir kjempe kjekt. Blir hentet kl. 18.00 så kjører vi opp på Flesland og henter prinsessen våres.. Tok med et bilde av jenten, sånn at navnet Pernille får et ansikt for dere lesere. Hun har fikset det i photoshop, hun er så flink!

6 kommentarer:

Anne Cathrine sa...

Jeg vil også bli sjekket opp av en engelsktalende mann ved døra, slipper faktisk å gå utenfor eiendommen da :P

Katrine sa...

Du din sleeping beauty! Ringte deg i dag, men ble ikke noe annet en en liten prat med din søster Pernille, ettersom du lå å sov! Haha!

Kristine sa...

hihi cute :D men du er jo søt da!

ingeborg sa...

haha, slike selgere er så slitsomme.

Katrine sa...

Hei vennen miin! Naa har jeg ankommet Sydney. Ble en del komplikasjoner paa veien, les mer paa bloggen min. Haaper du koser deg hjemme i varmen;)

Børge Hamnes sa...

Glad i deg Piamor