søndag 15. juni 2008

Måtte bare..

Måtte bare!




Kl. 00.00 fikk jeg en impuls beslutning, bare måtte klippe håret. Til min store bekymring var frisør-saksen vekke, så måtte ringe litt rundt i nabolaget og heldigvis kom Caroline til unsetning! <--- her er resultatet av mitt og Benedicte sitt fantastiske verk. ----> ..og der er mitt gamle hår. Det ble veldig mye kortere, men forandring fryder, sant? Føler meg 10 kilo lettere. Kanskje jeg nå begynner å fikse litt mer på håret, før bare lang det der. Ufyselig. Vel vel, er åpen for alle kommentarer. Bra? Dårlig? Skal farge det en dag denne uken, men må bare bestemme meg for hvordan.. Skal i allefall bli deilig å ta en dusj med det nye håret, tørker sikkert før jeg kommer ut.. :D

I love myself;)

4 kommentarer:

Katrine sa...

Stilig Pia=D utrolig at du tør.. Jeg har drømt om å klippe det kort i sikkert 4 måneder nå, men kommer sikkert til å ta ett år før jeg tør=P Fra hva jeg ser utifra bildet syns jeg du passer til det:D kommer ned til den denne uken å ser;) looking good honey!

Pia Emilie sa...

Bare til å komme, gi beskjed så skal jeg lage middag til deg i svinestien min <3

Helene sa...

Pia!:-D Så ut som om det ble en fin klipp, jo!:-) Eg hadde aldri tørd å klippe håret mitt selv. Klem fra bloggenerden, haha. <3

Linda sa...

Synes det så bra ut eg=)
Du kler jo det meste du snuppa; )