lørdag 21. juni 2008

Under 6 uker..

Det nærmer seg. Skolen er over og sommerferien har startet. Har ikke helt den følelsen enda, det regner sånn der ute. Det geniale "boblebassenget" har gått på en smell og fått hull. Er bare skrukkete blå rot på terrasen nå. Jeg som ville bade. Mamma og Ståle kommer hjem i dag, etter en helt fantastisk uke alene hjemme. De har vært å besøkt søsteren min i LA. Mens de har vært vekke, har det vært lekasje på badet oppe. Rent vann til badet nede. Polakker har trasket rundt her, prøvd å fikse det kaotiske badproblemet vårt. Noe som har endt opp med at vi ikke har tak på badet nede nå. Hva kommer de til å si? Huff, men jeg belønner meg selv for at jeg var oppmerksom og gjorde noe med katastrofen! Boblebadet e ødelagt. Litt rotete enda, men orker ikke rydde nå. Skittentøys-kurven er oversvømt av klær. Børge er på jobb, jeg tenkte meg på trening. Mobilen min er sperret, så får ikke tak i noen.. Kjeder meg. Det er under 6 uker til jeg reiser! 15 dager til jeg drar til Kreta, 11 dager til Katrine forlalter meg og 1 uke til Pernille kommer hjem. Blir en anderledes sommer i år, en veldig anderledes.


KOMMER TIL Å SAVNE DEG MIN SKJØNNE!

1 kommentar:

Katrine sa...

AHA! det forklarer hvorfor jeg ikke har fått svar på mld din! Om du har fått den? Har hatt en travel uke, og helgen er fyllt med familie besøk! 2 stykker faktisk, men så holder jo jeg en av de, "bursdag/avskjeds fest" faktisk:O Nærmer seg, og jeg har ikke fått passet mitt tilbake, noe som gjør at jeg ikke får sove! Men mandag, da skal jeg være med deg=D I dag er det jobb ting, og i morgen fam. besøk (mamma dekket bordet på tirsdag!) tror hun er litt stresset. Dette var ikke en lang kommentar.