fredag 13. juni 2008

7 uker igjen..



SOMMER!


Hei mine søte små!



Nå er det bare en uke igjen på skolen, tiden går så fort. Kom ikke opp i eksamen i dag, heldigvis. Satser på at mandagen bringer samme lykke. Kunne ikke blitt mer klar for sommerferie nå. Skal nyte mine siste uker her i Norge og to av dem i Kreta med Helena! Det er vel omkring 7 uker til avgang nå. Skal holde dere oppdatert hele tiden med bilder og diverse. Skal prøve å få med meg det meste fra campen også. NY camp i 10-12 dager med andre utvekslingselever fra hele verden :D


Katrine, en av mine bestevenninner reiser til Australia om bare 2,5 uke=( Kommer til å være rart. Det føles ikke som hun skal reise, men når dommedagen står for tur vil det nok trille mange tårer. Alle jentene skal samle seg rundt frokostbordet hjemme hos henne før hun tar turen til The land Down under, der hun får oppleve sitt livs eventyr! Familien hennes høres ganske koselig ut, liker å reise ol. Tror hun vil stortrives. De fleste av oss vil vel påstå at "borte er bra, men hjemme best". Er det noen som trenger en uke med depresjon etter en kanonferie, så er det Klatt(Katrine). Hun avskyr rett og slett å vende tilbake...Håper hun ikke trives for godt der nede, vi vil ha hun hjem igjen! Hun fyller jo faktisk 18år der nede, så hun er fri til å bestemme selv:/ Ikke svikt oss!


Søsteren min er i USA nå (stesøster). Bor i LA, storkoser seg. Hun(Pernille) kommer hjem den 28 juni, så vi får ikke mye tid sammen før jeg forlater redet. Det største problemer nå er vel hva jeg skal ha med meg. Kommer til å bli et mareritt å pakke.. eller det blir jo spennende, men jeg må jo etterlate meg mye av garderoben min. Vurderer å skaffe meg hengelås slik at mine søstre ikke får tilgang på mine elskverdige klær. Har forresten fått familie og alt det for en god stund siden. Legger ut en nytt innlegg om dette senere. Om noen har noen pakketips eller noe fornuftig å si i den duren, venlnigst gi meg rådene dere har på hjertet!


Takk! :D

7 kommentarer:

Helene sa...

Eg tenker det er lurt å ha med seg masse SOMMERKLÆR, i og med at du skal være i texas i varmen din lille luring! Om eg er misunnelig? Ja! Og en del bikinier kanskje, siden dere har basseng? De tar vell ikke så stor plass i kofferten heller! Åhh. Eg e så spent på dine vegne. Kommer til å lese daglig, bare så du vet det ^^

Pia Emilie sa...

Ja, det eneste av vinterklær jeg sender ned på forhånd er snowboard klærene mine og brettet;)

Takk kjære:D

Katrine sa...

Jeg har det samme problemet selv! Men helena tilbø seg å hjelpe meg å pakke i går=D men om det var all den sterke taco sausen sin feil, vet jeg derimot ikke. Haha, det værste er jo at du har rett, jeg blir jo dypt deprimert når jeg vender hjem fra ferie!

Unknown sa...

Pia jeg kommer til unsettning (?) når du skal pakke:D Just call me!
Som katrine sier har jeg tilbytt henne å hjelpe henne(ettersom hun var mektig innponert når jeg pakket for henne til London, ikke visste hun at så mye klær kunne ta så lite plass med helena sine evner:D)
Og det gjelder deg som Katrine. KOM TILBAKE! Mååå du ned igjen, ta ivertfall meg med?

Pia Emilie sa...

Tror hun står på sitt Klatt;)

Vel, takk for tilbudet Helena, trenger all hjelpen jeg kan få! Snakkes til middag i kveld søta;)

Katrine sa...

Herlig! helena er en kløppert, og er flink til å brette klær=D så helena jeg kjøper digg, leier film eller noe, og vi tar en helaftens, så sover du hos meg også=D høres det ut som en deal? en gang neste uke:D
Ta det rolig, jeg kommer tilbake;) hvis jeg reiser ned igjen, blir det i såfall for å studere og da bør du være med;)

Unknown sa...

Du mener når vi starter firma og blir rich bitches ?:D
Jess med på helaften :D
Jeg er som Åge i hotel cæsar, tvers gjennom søt altså, og hva gjør jeg ikke får å hjelpe med kofferten ?(A)
lov å håper vertfall...