lørdag 21. juni 2008

Sheer cover

Er det så bra som de skal ha det til? Sheer cover skal fjerne hva enn du måtte ønske av uren hud, til og med fødselsmerker i ansiktet og store stygge arr. Så det på TV shop og har hørt om det før, men det er jo helt utrolig. Eller er det bare billig bilderedigering som lurer oss? Tror jeg skal prøve dette mineral pudderet, er så ufattelig mange puddere som ser helt forferdelig ut. 90-talls looken med tungt, virkelig tett pudder som fester seg i de bittesmå hårene i fjeset og du ender opp som et teppe ansikt-æsj æsj æsj.. Bedre blir det ikke med dem som dypper ansiktet i en tykk fundation med mørkere farge enn deres egen hudtone og deretter puddrer seg slik at halsen ikke lenger er i samme art med det som er rett ovenfor. Det sies som med alle ID-puddere og andre mineral puddere at de lar huden puste. Kan ikke kjenne at du har sminke på engang. Vel, med vanlig ID pudder kan jeg faktisk det. Er Sheer cover anderledes?

Dette pudderet er faktisk fint på gutter/menn også. Ærlig, har jeg ikke noe imot gutter/menn som bruker sminke, det er fler enn vi tror som benytter seg av det. Believe me! Er ikke tiltrekkende når det ser unaturlig ut, men det er akkurat det. Slik som bildene viser ser det utrolig naturlig på både kvinner og menn. Er vel ikke bare vi som har rett til å se bedre ut? Det er fler pene jenter enn pene gutter, men det er enkelt fordi vi har ressurser til å se bedre ut. Alt vi kan gjøre med håret, selvbruning, klær og ikke minst SMINKE -for å nevne noe! Hadde vi alle latt være å brukt det sistenevnte tror jeg faktisk det ville vært fler pene gutter enn jenter. Uten tvil. Hva tror du? -og om det er noen som allerede har kapret Sheer Cover, hva mener du om det? :D Hugs!










5 kommentarer:

Helene sa...

Så det samme på tv-shop en gang. Begynte å lure litt. Når du ser på bildene ser det faktisk ut som om de har hatt en complete make-over. Det MÅ jo bare være bilde-redigering?

Pia Emilie sa...

Joda, de har nå fått på seg et smil hele gjengen og mer sminke i øyesonen, men se bort ifra det. Mener kanskje det er verdt å prøve?

Camilla Didriksen sa...

Jeg satt og så på tv-shop en morgen før skolen og MÅTTE bestille Sheer Cover, hahaha! Det er faktisk veldig bra, MEN, de overdriver nok litt på reklamen. Altså, når jeg påfører det ser jeg liksom alle flekkene og alt om blir borte, er ganske bra faktisk!

Pia Emilie sa...

Liker det jeg hører;) Da blir det satt opp som første priorotet når pengene kommer inn på konto

Katrine sa...

hmm.. I want one too! Får bestille en down under, må jo ha noe å gjøre på når jeg kommer ned der, så hvorfor ikke tv shop? det er jo ekstremt underholdene. Eller kanskje ikke underholdene, men avhengighetsskapende!
På tide med et nytt innlegg Pai?