torsdag 26. juni 2008

Mot lysere tider

Er så lei håret mitt, eller i allefall fargen på det. Virkelig på tide med litt hjelp fra skadelige kjemikaler som gjør underverk! Benedicte skal bleke det, men bare mange tynne striper, så skal jeg prøve å overtale henne til å ta litt fler mørke i sitt hår. Hettestriping? Jenten er jo nesten blondine, er søtt -inntil du blir superbrun! ..og det blir hun. Dette er en litt vanskelig avgjørelse, noe rart med det å gå fra mørkt til blondt, eller i det minste lysere. de fleste kler det faktisk ganske bra, når de ikke overdriver -da blir det ett rent helvette:) Så pass på.


Det blir jo ikke blondt i den forstand, men er det ikke noe med at du ser brunere ut med litt lyst liv i håret? Føler meg fargeløs for tiden, solen har valgt å ikke dele sommeren med Bergen og det er enda litt ustabilt ang. min økonomiske krise. Men man finner hell i uhell, så og si. Skal forresten skrive et innlegg om familien min i USA, som jeg hadde lovet. Litt hopping i temaet, men sånn går det når det er sent på natte-tid. Nedenfor finner dere et par eksempler der blondt er blitt brunt og omvendt som er iferd med å skje i mitt tilfelle. Wææ:D
Må bare legge til det at Leighton Meester er betydelig penere med den mørke looken! Beyonce endte visst litt for nært "den gyldne middelvei".. Hugs!






6 kommentarer:

Katrine sa...

Jeg tror det blir fint=D sommer og lyse striper= en god match!
Bra du fikk blogg tempoet opp altså;) Men, hvorfor er du ikke på msn?

Helene sa...

Skal du bli blond Pia? Tror jeg må protestere litt, for synes du ser kjempebrun ut med mørkt hår!:-D

Pia Emilie sa...

er lite spill, ikke noe platina opplegg. Må vel nesten legge ut bilde av resultatet i morgen

KjerstiF sa...

Herlig med litt lysere hår om sommeren:) Tror du kommer til å kle det!

Anonym sa...

Som de andre sier her, tror jeg du kommer til å kle det kjempe godt :)

Og du skriver utrolig bra, synes jeg!

Pia Emilie sa...

Er kjempe spent nå, det verste som kan skje er vel at det blir gult=/

Takk for ros..hihi:D