lørdag 14. juni 2008

Love, say it with ten roses

Hva er mer herlig enn en fantastisk kjæreste som vekker deg med et dusin røde roser? Som dere har forstått har jeg vært syk den siste uken og Børge har vært en engel. Han hadde egentlig fri fra skolen i går, men hentet meg likevel kl. halv ni og kjørte meg til skolen og hentet meg.

Han skal ut i lære etter sommeren så kan skulle på intervju senere på dagen, og kom hjem til meg med ti røde roser!! Skjønn han er.. <3

Katrine skal ha bursdagsbesøk i kveld, så da får jeg endelig et brekk på den onde sirkelen jeg er i. Har bare vært rolige filmkvelder den siste tiden.. Skal legge ut mer bilder og sånn i innleggene mine, men kameraet mitt er hos faren min for tiden. Må bare finne litt energi til å gå bort å hente det. Tar meg egentlig bare 7 minutter, men problemet er bare å komme seg ut døren.. Vel vell, har ingen anelse hva jeg skal ha på meg ettersom bobble kjolen jeg kjøpe i Danmark er sporløst forsvinnet! Må kanskje leke detektiv i ettermiddag også.. må..bare..rivløse meg fra ...PC-en ....først


1 kommentar:

Katrine sa...

Så utrolig søtt! Looking forward to tonight darling. Maybe we should start talking english to eachother again? haha, we've never been normal, and i love it!