torsdag 12. juni 2008

Rolig filmkveld..

Magen er litt bedre, men formen er ikke helt på topp enda. Torsdagen kvelden i dag blir helt avslappet og rolig, Katrine er her. Pizza, Mr.Woodcock, popcorn og masse masse sågodt er på menyen! Eksamen maratonet begynner for fult i morgen, får vite om jeg kommer opp eller ikke.. Er jeg heldig da, kan jeg likevel komme opp på mandag. Krysser fingrene!!

Forrige innlegg ble lagt ut i dag, men ble skrevet på tirsdag. Pcen klikket så innlegget ble bare et utkast.. Litt nybegynner på denne bloggingen, men det skal gå seg til;)

Var å så Foo Fighters i går, kanon konsert. Fikk gratis billetter ettersom stefaren min jobber i sjøforsvaret. Katrine og Børge var med og til vår store overraskelse møtte vi Marie og to venninner. Er ikke så mange der oppe som vi står, men latteren til Maddy bare skjærte igjennom folkene ved siden av meg.. Kunne lett blitt en pinlig situasjon om det ikke var Marie jeg klappet på skulderen=p

..men nå er det tid for film og mindre blogging!

Ingen kommentarer: